Transfer
 
  Přihlášení  

SEZNAM ABSOLVENTŮ

a studentů oboru. Přehled obsahuje také diplomové, případně oborové práce. Seznam je průběžně doplňován s každým nově registrovaným.

V současnosti obsahuje 330 absolventů. Lze jej řadit dle příjmení, jména, roku absolvování a dosaženého titulu, sekundárně se seřadí dle příjmení. Vyhledávat lze ve sloupci Příjmení a jméno a ve sloupci název diplomové práce. Níže naleznete rejstřík použitých zkratek.

Seznam absolventů od roku 2013 naleznete po zadání přislušných údajů (pracoviště 14211037 OFV FF) na webu informačního systému MU https://is.muni.cz/thesis/


Řadit podle:

Hledat:

Příjmení
Jméno
RokNázev DPDPObor
Adamíková
Lucia
2004Výskum recepcie amerického filmu v českých periodikách v dvadsiatych rokochBc.FAV
Adlerová
Pavlína
2013Reklamní praxe Ústřední půjčovny filmů 1957–1970Bc.FAV
Andrýsek
Jan
2011Mechanismy kontroly filmové kultury ze strany místních orgánů v Brně v letech 1918 - 1945Mgr.FAV
Andrýsek
Jan
2008Město Most jako filmová kulisa. Natáčení filmů na Mostecku v letech 1965-1985Bc.FAV
Aschenbrennerová
Kristína
2010Premeny v diskurze dokumentárneho filmu v Československu v druhej polovici šesťdesiatych rokovMgr.FAV
Babinec
Marek
2009Americký film jako politický argument a jeho uvádění v Brně v letech 1945 - 1948Mgr.FAV
Babinec
Marek
2006Pozice kompilovaného soundtracku v americké kinematografiiBc.FAV
Bacík
Ondřej
2012Hollywood pod vlivem umělecké narace? Neoformalistická analýza filmu DriveBc.FAV
Bajerová
Tereza
2011Sin City: Město hříchu, grafická novela filmového plátnaBc.FAV
Baláž
Michal
2013Hot Fuzz. Multiplicita žánru v parodii reafirmaceBc.FAV
Barešová
Marie
2007Divácká recepce filmu Mulholland Drive: Rozbor komentářů v IMDbBc.FAV / DU
Barešová
Marie
2011"Dnes už jen pana Darcyho." Fanynky filmových a televizních adaptací Jane Austenové a jejich každodenní mediální životMgr.FAV
Bartoň
Jiří
2003Animy a Coniunctia ve filmové tvorbě F. Felliniho (MOP)Mgr.DV / FAV
Batistová
Anna
2008"Na širokém plátně" Přípravy na zavedení širokoúhlého formátu v české kinematografie (1953-1956)Ph.D.TDDF
Batistová
Anna
2005Poezie destrukce. Příčiny, důsledky a projevy destrukce filmových pohyblivých obrazůMgr.FAV
Bauer
Šimon
2011Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 - 1965Mgr.FAV
Bauer
Šimon
2008Československý filmový týdeník v období 50. LET. Analýza a interpretace formální struktury filmového týdeníkuBc.FAV / ES
Bednář
Vojtěch
2007Český amatérský film po roce 1989Bc.FAV / ZU
Beneš
Otto
2013Ikarie XB 1: Svět zítřka v socialistickém ČeskoslovenskuBc.FAV / ES
Beranová-Žalyová
Marta
1965Kinematografičeskaja razrabotka proizvedenij Michaila Šolochova: Tichij don, Sud’ba čelovekaPhDr.UC (cj/rj)
Bergman
Aleš
1990Poetika HaDivadla: (příspěvek k problému divadelní poetiky s bližším zřetelem k poetice představení HaDivadla Útržky z nedokončeného románu)Mgr.ES / DV / FV
Bláha
Tomáš
2010Nadžánrový hudební pořad Knokaut v období krize hudebního, respektive nahrávacího průmysluBc.FAV
Blažejovský
Jaromír
1981Vývoj a proměny českého filmového scénáře 1930-1945Mgr.UC (cj/on)
Blažejovský
Jaromír
2006Spiritualita ve filmuPh.D.TDDF
Blech
Richard
1973Pola Negri - legenda a skutočnostPhDr.TDDFRT
Bolek
Roman
2008Trojpólový princip vztahů ve filmu King Kong režiséra Petera JacksonaBc.FAV
Borovská
Kateřina
2011Dvojitá metafikce ve filmu Horší už to nebude. Neoformalistická analýza.Bc.FAV
Brožová
Pavlína
2011Telefonní spojení ve filmu Cellular. Neoformalistická analýza.Bc.FAV
Bubrín
Martin
2012Princip zesílené autenticity v klasické naraci filmu FighterBc.FAV
Buchlová
Martina
2013Bouře. Rozbouřená kolážBc.FAV
Buštíková
Petra
2008Produkční historie filmových adaptací podle literárních předloh Michala VieweghaMgr.FAV
Buštíková
Petra
2006Vše je jen iluze - oneirická struktura filmu Mulhollan DriveBc.FAV
Cápal
Pavel
2012Budiče zvuku. Příruční katalog části sbírky Národního technického muzeaBc.FAV
Cíbik
Branislav
2013Julius Schmitt – a jeho rola v medzivojnovej filmovej distribúcii v ČeskoslovenskuMgr.FAV
Cíbik
Branislav
2010Dobrý ročník. Prostorová diskrepanciaBc.FAV
Cibulová
Barbora
2012Dokumentarizmus - edukačná funkcia filmu Glen or Glenda. Neoformalistická analýza filmuBc.FAV
Coufal
Ondřej
2012Nepohodlný individualismus Evalda SchormaBc.FAV
Cyrková
Alena
2009Realita ženskosti Alice Nellis. Neoformalistická analýza filmu ENE BENEBc.FAV
Čajková
Michaela
2011Investičné stimuly pre filmový priemysel: Vplyv na filmovú výrobu a infraštruktúruBc.FAV
Čarnický
Michal
2007Český filmový průmysl po roce 1989Bc.FAV
Čarnický
Michal
2010"Zítra se bude promítat všude". Dějiny putovních kin. Jejich provoz, funkce a význam v československé zestátněné distribuční sítiMgr.FAV
Čermák
Leo
2008Od monopolu k oligopolu: česká filmová distribuce v letech 1989 - 1993Mgr.FAV
Čermák
Leo
2005Současný český filmový trailer a jeho role ve filmovém marketinguBc.FAV
Černá
Markéta
2007Causa: Machatého Extase a filmová cenzuraBc.FAV / ZU
Červenková
Dagmar
2004Po stopě zločinu, ve stopě žánru (české detektivní filmy 60. let) (MOP)Mgr.AJ / FAV
Česálková
Lucie
2009Film před tabulí. Idea školního filmu v prvorepublikovém ČeskoslovenskuPh.D.TDDF
Česálková
Lucie
2006Pan učitel televize. Hra vs. Disciplína v raném vysílání pro školy ČSTVMgr.FAV / CJ
Čihánková
Lucie
2012Pucle se psem: Fragmentace ve filmu Amores perrosBc.FAV / AJ
Číp
Martin
2010Zapomenuté kino. Historie prvního stálého kina ve Valašském Meziříčí v letech 1927-1952Bc.FAV
Čížková
Miroslava
2012Skrytá světla v soumraku. Neoformalistická analýza filmu Světla v soumrakuBc.FAV

Počet položek na stránce:


Legenda: (V případě dvou oborů oddělených lomítkem je první uvedený diplomový)
AJ Anglický jazyk a literatura, BA Baltistika, BOP bakalářská oborová práce, CJ Český jazyk a literatura, DP diplomová práce, DU Dějiny umění, DV Divadelní věda, ES Estetika, ET Etnologie, FAV Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury, FJ Francouzský jazyk a literatura, FV Filmová věda, HI Historie, INME Teorie interaktivních médií, JA Japanistika, MOP magisterská oborová práce, MUZ Muzeologie, NJ Německý jazyk a literatura, NL Nizozemský jazyk a literatura, PH Filozofie, POL Politologie, PS Psychologie, RE Novořecký jazyk a literatura, SA Sociální antropologie, SJ Španělský jazyk a literatura, SO Sociologie, TDDF Teorie a dějiny divadla, filmu a audiovizuální kultury, TDDFRT Teorie a dějiny divadla, filmu, rozhlasu a televize, UC Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů (cj čeština, de dějepis, nj němčina, on občanská nauka, rj ruština); US Sdružená uměnovědná studia, VH Hudební věda, ZU Žurnalistika